8 порад керівникові-початківцю

Ваш праця в компанії оцінили і запропонували підвищення – посаду начальника. Перше, що ви відчули – це радість і гордість за себе, ви щасливі.

Тепер для ефективної роботи вам слід продумати, як вести себе з колегами, з чого почати виконання обов'язків, який імідж як директора створити у ставленні до підлеглих.

Пропонуємо вам, як керівникові-початківцю, 8 головних порад:


1. Організуйте збори

Перше, що повинен зробити «новоспечений» шеф – влаштувати зустріч з колективом. Якщо вас підвищили у фірмі, де ви раніше працювали, можна влаштувати корпоративну вечірку з колишніми колегами, а зараз вже підлеглими. Підготуйте мова, яку ви скажете, підкресліть, що ви очікуєте підтримки і співпраці з персоналом.


2. Поговоріть особисто з кожним

Такий крок хоч і забирає багато часу, але буде дуже корисним для вас. Бесіда «очі в очі» з кожним членом колективу допоможе визначитися з обов'язками співробітників, встановить контакт, виявить можливі проблеми у фірмі.


3. Організуйте планерки-п'ятихвилинки

Під час них потрібно переглянути зроблену роботу за день, підвести підсумки, похвалити підлеглих за добре виконані завдання. Запам'ятайте, похвалу потрібно говорити прилюдно, а вказувати на помилки або лаяти – тільки віч-на-віч.


4. Виділіть командних гравців

Для керівника важливо вчасно зрозуміти, хто може працювати тільки в команді, а хто лише розраховувати сам на себе.


5. Не пропускайте конфлікти без уваги

Негаразди серед підлеглих потрібно усувати. Перегляньте обов'язки співробітників, поговоріть з ними про причини конфлікту і прийміть відповідне рішення.


6. Навчіться говорити «немає»

Вам треба бути стійким до психологічного тиску підлеглих, уміти показати їм, хто тут приймає рішення. Відповідаючи «так», ви повинні керуватися своїм думка і не йти на поводу у персоналу. Наприклад, фрази «я подумаю», «мені потрібно порадитися» ні в якому разі не слід вживати директору.


7. Проявляйте гнучкість до можливого конкурента

Якщо на ваше місце претендує ще хтось, не вступайте з ним у конфлікти і боротьбу. Навпаки, продемонструйте, що ви бачите його успішність, доручіть йому виконання важливого завдання, де конкурент зможе себе проявити.


8. Пунктуальність – ваша головна риса

Розумний начальник не повинен спізнюватися. Пам'ятайте, тепер ви керуєте людьми, відповідаєте за роботу компанії і виконання завдань. Не омрачайте свій авторитет звичка приходити невчасно.